Eseti javítás:
Telefonos vagy e-mail-es bejelentés alapján lehetőség szerint helyszíni javítás, karbantartás, a mindenkori aktuális óra- és kiszállási díjjal.
Karbantartás:
A Z-TECH Kft. egyik legnépszerűbb szolgáltatása az időszakos karbantartás.
Ennek keretében átvizsgáljuk és kitisztítjuk a nyomtatóit, másológépeit és egyéb irodatechnikai berendezéseit időben felismerve és így megelőzve az esetleg később kialakuló hibákat. A hiba megelőzése így még azelőtt megtörténhet, hogy az irodagép leállást ezáltal termelés kiesést okozna.
A munkát rendszeresen, előre meghatározott időpontban, és ami nagyon fontos: a helyszínen végezzük. A készülékeket karbantartás céljából nem kell tehát a munkából kivonni, sem pedig a szervizbe szállításukról gondoskodni.
Váratlan meghibásodás persze még a leggondosabb megelőző karbantartás mellett is történhet. A megelőző karbantartási szerződésnek éppen ezért részét képezi az üzemszerű működés közben meghibásodott nyomtatók javítása is. Tapasztalatunk szerint a rendszeresen karbantartott nyomtatók hibáinak jelentős része néhány egyszerű művelettel elhárítható, sokszor a javítást végző szakember személyes jelenléte nélkül is.
Éppen ezért korlátlan idejű telefonos segítségnyújtás is ügyfeleink rendelkezésére áll, ami a legtöbb esetben azonnal megoldást jelent a problémára.
Amennyiben a távsegítség nem hoz végleges megoldást, technikusunk a helyszínre siet és a legtöbb esetben egy órán belül elhárítja a felmerült problémát. Itt nem csak helyszíni javításról lehet szó, hiszen ha a hiba azonnal nem elhárítható, akkor a karbantartási szerződésben megállapodott időn belül gondoskodunk cserekészülékről is, ami a javítás idejére kiváltja a meghibásodott eszközt.
A karbantartási szerződés átalánydíjas formában köthető, fix költséget jelent, így előre tervezhető.
A váratlan meghibásodások azonnali javítása és a nyomtatás folyamatosságának biztosítása garantálja a folyamatos munkát, kizárja a hosszú leállások lehetőségét, így ügyfeleink tulajdonképpen biztonságot vásárolnak maguknak.
Üzemeltetés:
Ügyfeleinknek ez az egyik legtökéletesebb megoldás, tulajdonképpen örök garanciát és abszolút tervezhető költséget jelent.
Ebben az esetben a szerződésben rögzített költségek teljesen lefedik a szükséges karbantartásokat, javításokat, kiszállási díjat a felhasznált alkatrészeket és kellékanyagokat, az ügyfélnek csak az áramot és a felhasznált papírt kell biztosítania.
Technikai támogatás:
Jelenlegi és leendő ügyfeleinknek segítünk régi eszközük lecserélésében vagy új eszköz beszerzésében figyelembe véve a szükséges technikai paramétereket és elvárásokat.
Kellékanyag beazonosításhoz és cseréhez, papírelakadások megszüntetéséhez is telefonálhatnak.
Az eszközök beállításához, programozásához is segítséget nyújtunk ha megváltozik a hardveres és szoftveres üzemelési környezet.
Tegyen próbára minket!
Akár kérdés, akár megrendelés esetén keressen minket bizalommal!